Despús-ahir, diumenge 19 de gener, vàrem celebrat a Borriana la festa de Sant Antoni amb una dansà i un bureo, amb gent de grups d'Almassora, Benicàssim, Catarroja, Faura, Navaixes, Sagunt, València, la Vall d'Uixó i Borriana i de diferents falles de Borriana, com la Mercé, el Centre Espanya, Don Bosco, Chicharro i el Club Ortega.
La dansà ha començat a les 5 de la vesprada des de la Mercé i ha anat avançant fins a la plaça Jose Iturbi, on s'ha ballat el fandango al voltant de la foguera. En acabant, la festa ha continuat amb un bureo al mateix lloc i l'encesa de la foguera.
Els caps de dansa d'enguany han sigut Júlia Vives del grup de Borriana i Javier Sandalinas del grup de Navaixes.
Al bureo també han acudit les reines falleres de Borriana i les seues corts d'honor, que han ballat el ball de l'Arenilla de Borriana.
Fotos pròximament

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada